Onze trouwe fan, barman, beheerder van onze repetitieruimte en stil lid werd op maandag 70…
Tour de Waal

Ook dit jaar stonden we klaar aan het begin van de binnenstad om de colonne met oude militaire voertuigen op te wachten. Deze mochten we meenemen door het centrum richting de Waal.
Vorig jaar was het enorm druk langs de weg. Echter was het toen een landelijke vrije dag en nu dus niet. We waren dan zelf ook niet compleet maar met voldoende muzikanten om heerlijk een mopje te spelen. Het mocht allemaal de pret niet drukken. Ook langs de Waal hebben we onze set aan Zaltbommel laten horen. Ook hier viel het enorm in de smaak. Na nog een biertje en daarna konden we huiswaarts.





